20150924

Silence.






Composition to announce 'Beneath' EP
Out November 2nd
Via @grade-10

//
πόσο υπέροχος είναι ο prayer. αν είχα αυτοκίνητο θα έφτιαχνα ένα μιξτέιπ μόνο με prayer και παπαδημητρίου θα έμπαινα θα έβαζα το μιξτέιπ θα καθόμουν θα κοιτούσα μπροστά τη ζωή μου θα τελείωνε θα έβγαινα και θα ξανανέβαινα σπίτι μου. 

~

έχω το πολύ περίεργο αίσθημα ότι γύρισα σπίτι μου ενώ αυτές τις ώρες έπρεπε να είμαι αλλού. το αίσθημα ότι άφησα πίσω κάτι που δεν έπρεπε. ότι ήρθα κάπου πολύ πριν την ώρα μου. τώρα που το γράφω συνειδητοποιώ ότι ίσως νιώθω έτσι εδώ και χρόνια. 

επίσης το αίσθημα στο λαιμό ότι πασχίζω να ταιριάξω εκεί που δεν ταιριάζω καθόλου. να χωρέσω εκεί που δεν ανήκω ούτε με μοντάζ. ναι. συγχαρητήρια. αυτό το νιώθω εγώ και 99.9%
της ανθρωπότητας. ουάου.

αχαριστία

γνωρίζω

αφήνομαι 

.

1 comment:

Erisadesu said...

τι μυστήριους κόσμους μας ανοίγεις πάλι.