20150122

LDN765.




//
έχω ξεχάσει να μπαίνω εδώ και να γράφω. έτσι μάλλον περνάνε οι αιώνες. ξεχνώντας. ξαναζώντας. αν ξεχάσεις την ιστορία είσαι αναγκασμένος να την ξαναζήσεις. έχω σταματήσει να ακούω με τον ίδιο τρόπο μουσική. σχεδόν δεν ακούω πια μουσική. σκονισμένα αγαπημένα κομμάτια. ψηφιακοί φάκελοι χιλιοκλικαρισμένοι. φθαρμένοι. γνώριμοι. γρήγορες κλεφτιές ματιές σε καλλιτέχνες και παλιά φιντς. προχειρότητες. σπασμένα μισοτελειωμένα μίξτειπ όπως αυτό.
ξεχασμένος.

ξεχασμένος στον ηλεκτρικό.
~
για αυτό μάλλον απέτυχα ως οδηγός από μικρός. ξεχνιέμαι μέσα μου. αφαιρούμαι. γεννημένος
συνοδηγός. εγωιστικά και επιλεκτικά ανέμελος. μέσα μου.

~
δεν θα ξεχάσω όμως ποτέ. το βράδυ στο λιμάνι. τόσα χρόνια σε εκείνη την πόλη και δεν είχα μπει στο λιμάνι ποτέ. δεν είχα δει την πόλη ποτέ από εκείνη τη μεριά. δε θα την ξαναδώ ποτέ με τον ίδιο τρόπο. από εκείνο το βράδυ. δε θα ξαναδώ ποτέ τη ζωή μου με τον ίδιο τρόπο.

θυμάσαι; όταν ήμουνα μικρός
σε αγαπούσα.

η ανάσα σου μου έμαθε πώς στ'αλήθεια μυρίζει η ψυχή μου.

σε ευχαριστώ.

4 comments:

Anonymous said...

ta exeis dei auta;
http://www.reddit.com/r/burial/comments/22r2ja/charles_mudede_on_burial/

Narita said...

αυτά δε τα είχα διαβάσει.
άλλη μια ευαισθητούλικη πτυχή του will :)
ευχαριστώ πολύ

Anonymous said...

μπορεις ν' αρχιζεις να ξαναγραφεις;

Narita said...

συγχαρητήρια είστε ο μοναδικός αναγνώστης αυτού του ιστότοπου